piątek, 7 grudnia 2012

Na początku był ślub




 Scrapbooking to hobby, które pozwala nam w niezwykły sposób zatrzymać chwilę, najczęściej taką, która szybko mogłaby nam uciec z pamięci.



Moją podróż ze scrapbookingiem rozpoczęłam rok temu kiedy to własnymi łapkami wykonałam zaproszenia na własny ślub.
 Niestety nie wiedziałam, że po roku nic innego w mojej głowie nie będzie siedziało jak wizje kartek i notesów, dlatego też nie udokumentowałam mego arcydzieła. Pozostały mi tylko zaprojektowane przeze mnie kotyliony

oraz podziękowania dla gości weselnych.
Pasja ta na chwilę się przyczaiła i skryła za życiem codziennym, aby ze wzmożoną siłą zająć moje myśli i czas wolny kilka miesięcy temu.

Mam nadzieję, że moje dzieła spotkają się z równie ogromną sympatią jak przyjemność, z którą je tworzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz